2010. augusztus 9., hétfő

Hétvégi evangélizálás és bemerités.

Néhány képet teszek fel az elmúlt hétvégéről. Nagyon jó alkalmaink voltak, rég volt alkalmam látni, hogy ennyien döntenek Isten mellet. Isten kegyelme kiáradt Félegyházán. Péntek este mikor a kihívás hangzott Több gyermek is kiált sírva akikhez odamentem és megkérdeztem, hogy ti miért sírtok, azt válaszolták, hogy azért mert nagyon bűnösek, és szó fogadatlanok és, hogy meg kell térjenek, de akkor már én is sírtam velük együtt. Leborultunk és imádkoztunk, miután ezt tettük megkérdeztem, hogy hogy érzitek magatokat azt válaszolták, hogy könnyűnek mint a tollú, mert megszabadultak. Csak sírtam, mert ritka ezt hallani manapság, annyira elcsépelt lett közösségeinkben a megtérés, hogy fiataljaink már nem tudják, hogy mit jelent az. Hála Istennek, hogy neki gondja van a roma népre is. Nagy élmény volt számomra.

3 megjegyzés:

Piroska írta...

Nagyon orulok a jo hirnek. Kitartast a szolgalatban es meg sok megteroket, hogy oruljon a Menny velunk....

Anikó írta...

A megtert lelkeknek kivanok sok erot,kitartast azon az uton ameiken elindultak,hogy novekedhessenek a lelki eletben.Nektek pedig azt kivanom hogy sok lelkeket vezessetek meg az Urhoz,mert hiszem hogy Isten oromet leli bennetek,hogy ilyen hasznos eszkozok lehettek az O kezeben.

elisa írta...

Ámen úgy legyen, azt kívánom én is.