2010. augusztus 22., vasárnap

Evelin születésnapját ...

... tartottuk meg ma, persze csak kevesen, nem akartunk nagy bulit, és sikerült is. Nagyon akart egy Barbi pillangóhercegnős tortát, hát ahogy tudtam megcsináltam. Sima piskóta, kakaós és sárga, belül vaníliapudingos krém citromreszelékkel és citromlével. Nagyon finom volt. A fondant-ot kiskuktától lestem el, és valóban jó vele dolgozni. Köszi kiskukta. Ez az első ilyen jellegű tortám, de biztos, hogy nem az utolsó. Nagyon élveztem csinálni.





4 megjegyzés:

Anikó írta...

Isten eltessen nagyon sokaig Evelin,eroben ,egessegben es az Urnak draga kegyelmeben.Adjon neked lelki ,testi novekedest az O dicsosegerre,szuleid es szeretteid oromere es nem utolso sorban a mienkre is.Nagyon szep a tortad es biztos nagyon finom is.

Kiskukta írta...

Sok-sok boldog évet a nagylánynak!
A torta nagyon szép lett, örülök, hogy jól sikerült a fondant!

elisa írta...

Anikó mintha a szívemből beszéltél volna, köszönjük szépen.

Kiskukta, neked pedig a segítséget köszönöm, mert sokat tanultam, csak későn kiviteleztem, de jobb későn mint soha.

Anna írta...

Most nézem, hogy ide nem jött be a korábbi megjegyzésem, pedig írtam... :(
Most azért jöttem hogy játékra hívjalak hozzám...