2010. május 19., szerda

Kálcium pótló.

Nemrég olvastam Annuska néninek a bllogján, hogy a mákk keverve mézzel nagyon jó kalcium pótló. A térdem már jó ideje recseg, ropog, az utóbbi időben pedig már igencsak kezdett fájni. Eszembe jutott, hogy mit olvastam, amúgy Ernő bácsi a könyvében is ír róla. Arra gondoltam, hogy egy próbát megér a dolog, megcsináltam a keveréket, és úgy kb. másfél hete szedem, minden reggel éh gyomorra egy evőkanálal. Tényleg hat. Mindenkinek ajjálom. Megszűnt a fájás a térdemben, és nem is recseg annyira. Akinek ilyen problémái vannak, az próbálja ki.

3 megjegyzés:

Piroska írta...

Miből mennyi? mind egy? És mindig frissen kevered össze?

Matild írta...

En is az adagra lennek kivancsi. Mar kerestem Erno bacsi konyveben, de nem talaltam. Az oldalt ha meg tudod mondani az mar segitseg. Koszi.

elisa írta...

Nincs adagja. Megveszed a mákot, ledarálod és annyi mézzel kevered, amennyivel könnyen le tudod nyelni. Nem kell sokat egyszerre, mert megkeseredik. Ha megkeverted akkor a hűtőben kell tartani. Úgy egy hétre valót megkeverhetsz előre.